18 de juny 2017

Programa de la Jornada ComLoc Altafulla 2017


VI Jornada de Comunicació Local 2.0
Camí cap a un govern digital


Altafulla, 7 d’octubre de 2017
Altafulla Mar Hotel 


En la sisena edició de la Jornada de Comunicació Local 2.0 ens volem centrar en conèixer i debatre els processos de digitalització a les administracions públiques i les diferents aplicacions pràctiques en el seu dia a dia. Per fer-ho,  comptarem amb especialistes i tècnics de diversos àmbits de l’administració. La jornada està dirigida especialment a professionals de la comunicació, tècnics d’administracions públiques, responsables polítics i estudiants.



Programa 


9:00 Recepció i lliurament d’acreditacions

9:30 Obertura
Joan Olivella, Diputat delegat dels Serveis d'Assistència al Ciutadà (SAC) de la Diputació de Tarragona
Fèlix Alonso, alcalde d’Altafulla
Jordi Salvat, director de la Jornada de Comunicació Local 2.0

9:45 Ponència inaugural
Jordi Urbea, director director general de OgilvyOne a Barcelona
Transformar l'administració: com governar ciutadans digitals

10:45 Coffe breack

11:15 Segona ponència: 
Eduard Gil, professor UOC – Eurecat-Centre Tecnològic de Catalunya
Com el big data i la intel·ligència artificial poden transformar el sector públic

12:15 Píndola
Anna Mata i Marc Queralt, socis fundadors de DeMomentSomTres, Màrqueting digital
Cap a on va el màrqueting digital


12:35 Taula rodona 1
Experiències de digitalització en administracions públiques
Francesc Caralt, Cap del Departament de Tecnologia i Manteniment del Consell Comarcal del Baix Penedès
Vanesa Vilaseca, tècnica TIC de Ajuntament de Cunit
Jesús Redón Diez-Canseco, cap de secció de Sistemes d’Informació de l’Ajuntament de Salou 
Jordi Ferré, expert en tecnologia de l’esport, URV
Modera: Patrícia Fernández, cap de comunicació de la Diputació de Tarragona


14.00 Dinar de treball

16:00 Taula rodona 2
Oportunitats i perills de la digitalització
Ricard Faura, tecnoantropòleg, cap del Servei de Societat de Coneixement, a la Direcció General de Telecomunicacions i Societat de la Informació
Marc Queralt, soci fundador de DeMomentSomTres, Màrqueting Digital
Óscar Hellín, coordinador del Servei de Tecnologies de la Informació i Telecomunicacions de l’Ajuntament de Reus
Pep Budí, cap de Noves Tecnologies de Ajuntament de Cambrils
Modera: Albert Jansà, cap de comunicació de l’Ajuntament d’Altafulla

17:30 Clausura, a càrrec de Francesc Farré, representant de l’Ajuntament d’Altafulla.


Inscripcions

Envieu un correu electrònic a comloc.altafulla@gmail.com amb els vostres nom i cognoms, professió, empresa o si esteu a l'atur i lloc de residència. Per a més informació truqueu al telefon 977 65 29 23 o envieu un missatge a aquest correu electrònic.

Cost 

Modalitat 1: 40 euros (35 euros en el cas d’estudiants i professionals a l’atur, presentant document acreditatiu). Inclou tota la jornada, l’esmorzar i el dinar a l’Altafulla Mar Hotel.

Modalitat 2: 20 euros. Inclou la jornada de matí (fins les 14:00 hores) i l’esmorzar a l’Altafulla Mar Hotel.


Pagament

A través d’ingrés al  següent compte corrent: ES86-2100-1133-7402-0000-9110 a nom d’Ajuntament d’Altafulla. Heu d'indicar el vostre nom i cognoms quan feu l'ingrés, el concepte "Jornada Comunicació 2.0" i la modalitat escollida i enviar còpia del rebut al correu electrònic comloc.altafulla@gmail.com. Teniu temps fins el 5 d’octubre. Places limitades.
Director de la jornada: Jordi Salvat Rovira

Estem a:

Bloc: jornadacomunicacioaltafulla.blogspot.com
Facebook: Jornada Comunicació Altafulla
Twitter: @comlocAltafulla


Ponents

Jordi Urbea Castells

Director general d’Ogilvy One Barcelona, amb un àmplia trajectòria en la indústria del màrqueting i la publicitat. Expert en estratègia digital, màrqueting integrat, publicitat, comerç electrònic i desenvolupament empresarial. Es va graduar en la Universitat Pompeu Fabra i ha combinat la seva activitat en el món de l’empresa amb la formació. Es va iniciar en el món digital el 1995 a Servicom i dos anys després va passar a Intercom. El 1998 va vendre la seva  agència al Grup Bassat Ogilvy, del qual és el director general des de 2002.
 És coordinador del màster en Màrqueting Digital de l’IDEC-UPF i ponent habitual a diferents universitats i congressos. És, a més, inversor en diferents start-ups.

@jordiurbea


Eduard Gil Carbó

És professor a la Universitat Oberta de Catalunya - Eurecat-Centre Tecnològic de Catalunya. Ha liderat equips TIC en els darrers 8 anys i té experiència liderant processos de migració al Cloud; coneixement de les solucions de Big Data, com ara Hadoop, MapReduce i / o HBase; gestió de programes de Data Governace i Qualitat de dades, projectes BPM, solucions Big Data i dels productes disponibles al mercat; construcció i el suport a equips transversals de TIC, BI, i coneixement de diferents tècniques de modelatge, com ara el modelatge de dades i models de predicció. 
Ha treballat al Grup Sagessa, al Departament de Justícia de la Generalitat i Open Data Evangelist.

@edugil39


Marc Queralt Bassa
Enginyer informàtic d’origen, MBA i masteritzat en Màrqueting Digital. Ha desenvolupat la seva carrera professional en diversos projectes que van des de la definició de sistemes per la de gestió del coneixement a la monitorització en temps real de solucions de telecomunicacions, passant  per la implantació de solucions de CRM o a treballar en el món del Big Data. És soci fundador de DeMomentSomTres, empresa de comunicació i màrqueting digital.

@marcqueralt

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada